FAQ
Jak złożyć reklamacje?

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się tutaj LINK. Po zarejestrowaniu zgłoszenia, nasz dział reklamacji skontaktuję się z Państwem.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

W celu zgłoszenia chęci zwrotu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się tutaj LINK, po zapoznaniu się ze zgłoszeniem nasz konsultant udzieli wszelkich informacji na temat możliwości dokonania zwrotu.

Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

Jakie są koszty i czas wysyłki wybranego przeze mnie produktu?

Informacja na temat dostępnych sposobach i kosztach wysyłki, dostępna jest przy każdym z produktów. Natomiast wszystkie dostępne w sklepie metody dostawy oraz płatności dostępne są pod linkami: Metody dostawy oraz Metody płatności

Czy jest możliwe otrzymanie rabatu na zamówienie?

Na bieżąco dokładamy wszelkich możliwych starań, aby ceny dla naszych Klientów były najkorzystniejsze. Dodatkowe rabaty są rozpatrywane indywidualnie przy kwocie powyżej 10 000 zł. Oferujemy również zakupy hurtowe, zainteresowanych Klientów zapraszamy do kontaktu z działem hurtu i inwestycji pod adresem e-mail: [email protected]

Dane teleadresowe

Informacja o sklepie

Zapraszamy w godzinach:
Pon - Pt 9.00 - 20.00 Sb 9.00 - 14.00
Adres firmy:
Mexen
Sochaczewska 96B, P3 Logistic Parks, Hala 17
05-870 Błonie-Wieś
tel: +48 22 1881900
tel: +48 22 1881902

Kontakt z nami

Zapytaj o szczegóły oferty, odpowiemy w możliwie najbliższym terminie.