Reklamacje - Polski Producent Mexen

Majowe Metamorfozy w Mexen

Majowe Metamorfozy w Mexen

Zasady reklamacji

  1. W odniesieniu do umów sprzedaży stosuje się przepisy określone w ustawie o Prawach Konsumenta (rozdział 5A).

  2. Reklamacje można złożyć pisemnie na adres: AGRAF” - Kieszkowski Rafał, ul. Strażacka 6, 05-084 Leszno lub mailem: kontakt@mexen.pl.

  3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Jeżeli Sprzedawca nie udzielił odpowiedzi w tym terminie, uważa się, że uznał reklamację.

  4. MEXEN odpowiada z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży istniał w chwili jego dostarczenia i został ujawniony w ciągu dwóch lat od dnia dostarczenia Produktu Konsumentowi.

  5. Jeśli w wyżej wskazanym okresie odpowiedzialności MEXEN z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży zostanie ujawniona niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży, Konsument może, z zastrzeżeniami i na zasadach określonych w Ustawie o Prawach Konsumenta, żądać jego naprawy lub wymiany. Zastrzega się jednak, że w przypadku gdy doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta (naprawa lub wymiana) jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów, wówczas MEXEN może: i) dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub ii) dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, lub iii) odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży gdy niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczy zarówno naprawy, jak i wymiany.

  6. Odpowiedzialność MEXEN nie obejmuje wad powstałych w wyniku celowego zaniedbania lub nieprawidłowego użytkowania.

  7. Więcej informacji dotyczących reklamacji znajdziesz w Regulaminie Sklepu. Informacje o okresie gwarancji znajdują się na karcie produktu.

Ładowanie...