FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące Cię kwestie. Jeśli masz inne pytania, nie wahaj się z nami skontaktować.

Mobile view - Here you will find answers to all the issues that bother you. If you have any other questions, please do not hesitate to contact us.

Popularne pytania

Jak złożyć reklamacje?

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się tutaj LINK. Po zarejestrowaniu zgłoszenia, nasz dział reklamacji skontaktuję się z Państwem.

Czy produkty posiadają gwarancję?

Tak, nasze produkty posiadają gwarancję producenta. 

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

W celu zgłoszenia chęci zwrotu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się tutaj LINK, po zapoznaniu się ze zgłoszeniem nasz konsultant udzieli wszelkich informacji na temat możliwości dokonania zwrotu.

Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

Na jakim etapie jest realizacja mojego zamówienia?

W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia, wchodząc w link wysłany w potwierdzeniu zamówienia lub poprzez kontakt z naszym sklepem. 

Jakie są koszty i czas wysyłki wybranego przeze mnie produktu?

Informacja na temat dostępnych sposobach i kosztach wysyłki, dostępna jest przy każdym z produktów. Natomiast wszystkie dostępne w sklepie metody dostawy oraz płatności dostępne są pod linkami: Metody dostawy oraz Metody płatności

Czy jest możliwe otrzymanie rabatu na zamówienie?

Na bieżąco dokładamy wszelkich możliwych starań, aby ceny dla naszych Klientów były najkorzystniejsze. Dodatkowe rabaty są rozpatrywane indywidualnie przy kwocie powyżej 10 000 zł. Oferujemy również zakupy hurtowe, zainteresowanych Klientów zapraszamy do kontaktu z działem hurtu i inwestycji pod adresem e-mail: [email protected]

Kategorie pytań

Zakupy
Czy produkty posiadają gwarancję?

Tak, nasze produkty posiadają gwarancję producenta. 

Na jakim etapie jest realizacja mojego zamówienia?

W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia, wchodząc w link wysłany w potwierdzeniu zamówienia lub poprzez kontakt z naszym sklepem. 

Obsługa klienta
Jak złożyć reklamacje?

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się tutaj LINK. Po zarejestrowaniu zgłoszenia, nasz dział reklamacji skontaktuję się z Państwem.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

W celu zgłoszenia chęci zwrotu prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się tutaj LINK, po zapoznaniu się ze zgłoszeniem nasz konsultant udzieli wszelkich informacji na temat możliwości dokonania zwrotu.

Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego)

Jakie są koszty i czas wysyłki wybranego przeze mnie produktu?

Informacja na temat dostępnych sposobach i kosztach wysyłki, dostępna jest przy każdym z produktów. Natomiast wszystkie dostępne w sklepie metody dostawy oraz płatności dostępne są pod linkami: Metody dostawy oraz Metody płatności