Realizacja zamówienia
W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia, wchodząc w link wysłany w potwierdzeniu zamówienia lub poprzez kontakt z naszym sklepem.
Tak, możesz zamówić produkty bez rejestracji. Składając zamówienie jako gość, nie musisz tworzyć konta, jednak warto pamiętać, że rejestracja może ułatwić śledzenie zamówień oraz umożliwić szybsze zakupy w przyszłości.
Wysyłki zamówień realizujemy na bieżąco. Maksymalny czas oczekiwania na wysyłkę wynosi jeden dzień roboczy od złożenia zamówienia (z wyjątkiem produktów przedsprzedażowych). Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 2 dni roboczych od momentu odebrania przez przewoźnika.
Zamówienia wysyłamy po pełnej kompletacji wszystkich produktów w jednej przesyłce. Jeśli chcesz zweryfikować możliwość podziału zamówienia na kilka przesyłek, skontaktuj się z naszą infolinią pod nr 22 188 19 00. Pamiętaj, że każda przesyłka wiąże się z dodatkowymi kosztami. Jeśli potrzebujesz części produktów szybciej, sugerujemy złożenie osobnych zamówień.
Możliwość edycji zamówienia zależy od etapu realizacji. Aby sprawdzić, czy jest to możliwe, prosimy o kontakt z naszą infolinią pod nr 22 188 19 00.
Aby otrzymać powiadomienie SMS dotyczące statusu zamówienia, należy wybrać dodatkową usługę „Powiadomienia SMS” podczas składania zamówienia. Dzięki temu będziesz na bieżąco informowany o zmianach statusu swojego zamówienia.
Dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. Produkt jest rezerwowany dopiero w momencie ukończenia składania zamówienia.