FAQ Pytania związane z realizacją zamówień - Polski Producent Mexen

Realizacja zamówienia

Na jakim etapie jest realizacja mojego zamówienia?

W każdej chwili możesz sprawdzić status swojego zamówienia, wchodząc w link wysłany w potwierdzeniu zamówienia lub poprzez kontakt z naszym sklepem. 


Czy ta odpowiedź była pomocna? Ocena przydatności 1 / 0

Czy mogę zamówić produkty bez rejestracji?

Tak, możesz zamówić produkty bez rejestracji. Składając zamówienie jako gość, nie musisz tworzyć konta, jednak warto pamiętać, że rejestracja może ułatwić śledzenie zamówień oraz umożliwić szybsze zakupy w przyszłości.


Czy ta odpowiedź była pomocna? Ocena przydatności 0 / 0

Ile trwa realizacja zamówienia?

Wysyłki zamówień realizujemy na bieżąco. Maksymalny czas oczekiwania na wysyłkę wynosi jeden dzień roboczy od złożenia zamówienia (z wyjątkiem produktów przedsprzedażowych). Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 2 dni roboczych od momentu odebrania przez przewoźnika.


Czy ta odpowiedź była pomocna? Ocena przydatności 3 / 0

Czy produkty o różnej dostępności są wysyłane osobno?

Zamówienia wysyłamy po pełnej kompletacji wszystkich produktów w jednej przesyłce. Jeśli chcesz zweryfikować możliwość podziału zamówienia na kilka przesyłek, skontaktuj się z naszą infolinią pod nr 22 188 19 00. Pamiętaj, że każda przesyłka wiąże się z dodatkowymi kosztami. Jeśli potrzebujesz części produktów szybciej, sugerujemy złożenie osobnych zamówień.


Czy ta odpowiedź była pomocna? Ocena przydatności 0 / 0

Czy mogę dodać produkty do zamówienia?

Możliwość edycji zamówienia zależy od etapu realizacji. Aby sprawdzić, czy jest to możliwe, prosimy o kontakt z naszą infolinią pod nr 22 188 19 00.


Czy ta odpowiedź była pomocna? Ocena przydatności 0 / 0

Czy dostanę powiadomienie SMS informujące o statusie zamówienia?

Aby otrzymać powiadomienie SMS dotyczące statusu zamówienia, należy wybrać dodatkową usługę „Powiadomienia SMS” podczas składania zamówienia. Dzięki temu będziesz na bieżąco informowany o zmianach statusu swojego zamówienia.


Czy ta odpowiedź była pomocna? Ocena przydatności 0 / 0

Czy dodanie produktów do Koszyka oznacza ich zarezerwowanie?

Dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji. Produkt jest rezerwowany dopiero w momencie ukończenia składania zamówienia.


Czy ta odpowiedź była pomocna? Ocena przydatności 0 / 0

Ładowanie...