Regulamin Promocji XMAS TIME

w sklepie internetowym www.mexen.pl w dniach 06.11.2024 r. od godziny 00:00 do godziny 23:59 dnia 30.12.2024 r.

  1. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem akcji promocyjnej jest „AGRAF” - Kieszkowski Rafał, ul. Strażacka 6, 05-084 Leszno, ul. Strażacka 6, 05-084 Leszno wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP:1181563829, REGON: 141494553.

  2. Ze Sprzedawcą można skontaktować się:

pocztą: „AGRAF” - Kieszkowski Rafał, ul. Strażacka 6, 05-084 Leszno,

mailem: [email protected],

telefonicznie: +48 22 18 81 900.

  1. Promocja organizowana jest w sklepie internetowym MEXEN pod adresem www.mexen.pl.

  2. Szczegóły promocji oraz niniejszy regulamin dostępny jest pod adresem https://mexen.pl/regulamin-xmas-time.

  3. Niniejsza promocja nie jest grą losową ani zakładem wzajemnym, których wynik zależy od przypadku (przeprowadzenia losowania) w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

  4. Promocja organizowana jest w dniach 06.12.2024 r. od godziny 00:00 do godziny 23:59 dnia 30.12.2024 r. lub do wyczerpania zapasów.

  5. Warunkiem skorzystania z Promocji jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i zaakceptowanie jego treści. Przez przystąpienie przez Uczestnika Promocji do Promocji domniemywa się, że Uczestnik Promocji zaakceptował Regulamin.

  6. Uczestnikiem promocji jest każdy klient sklepu mexen.pl dokonujący zakupów Produktów Promocyjnych w sklepie mexen.pl w czasie obowiązywania Promocji.

  7. Klient to podmiot dokonujący zakupu Produktu za pośrednictwem Sklepu Internetowego, zawierający Umowę Sprzedaży, który posiada zdolność do czynności prawnych w zakresie umożliwiającym skuteczne dokonanie określonej czynności w ramach Sklepu Internetowego. Konsument to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Przedsiębiorca to Klient, niebędący Konsumentem, który zawiera Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą w celu związanym bezpośrednio lub pośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.

  1. Zasady promocji

  1. Promocja obowiązuje przy zakupie produktów w sklepie mexen.pl oznaczonych na karcie produktu informacją: “MEXEN XMAS TIME” (dalej: „Produkty promocyjne”).

  2. Wszystkie produkty promocyjne w czasie trwania Promocji będą umieszczone na stronie sklepu mexen.pl.

  3. Promocja polega na tym, iż każda osoba, która w czasie trwania Promocji dokona w sklepie internetowym mexen.pl w ramach składania jednego zamówienia zakupu Produktów promocyjnych w liczbie sztuk co najmniej 2, otrzyma rabat o wartości:

  1. 20% ceny najtańszego Produktu promocyjnego w zamówieniu, jeśli w zamówieniu znajdują się minimum 2 Produkty promocyjne,

  2. 40% ceny najtańszego Produktu promocyjnego w zamówieniu, jeśli w zamówieniu znajdują się minimum 4 Produkty promocyjne,

  3. 60% ceny najtańszego Produktu promocyjnego w zamówieniu, jeśli w zamówieniu znajduje się 6 Produktów promocyjnych bądź więcej, przy czym przy wyliczaniu rabatu brana jest pod uwagę aktualnie obowiązująca cena danego produktu w sklepie mexen.pl.

  1. Ilość Produktów promocyjnych jest ograniczona. W uzasadnionych okolicznościach, w szczególności w przypadku wyprzedania zapasów przed upływem okresu obowiązywania Promocji, czas obowiązywania promocji dla danego Produktu promocyjnego może ulec skróceniu.

  2. Niniejsza Promocja nie łączy się z innymi równoległymi promocjami w Sklepie Internetowym www.mexen.pl, chyba, że inaczej postanowiono w treści niniejszego Regulaminu lub w regulaminach innych promocji i rabatów.

  3. Organizator zastrzega możliwość przedłużenia terminu obowiązywania promocji.

  4. Rabat nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny lub wymianie na inny środek płatniczy.

  5. Produkty promocyjne mogą również zostać objęte kolejną promocją organizowaną przez Organizatora w innym terminie, na warunkach określonych w regulaminie tej promocji.

  1. Prawo odstąpienia od umowy

  1. W przypadku zakupu przez Uczestnika Promocji, będącego konsumentem, Produktu w ramach Promocji w sklepie internetowym www.mexen.pl ma on prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez jakiekolwiek przyczyny. Do zachowania powyższego terminu wystarczy, że Uczestnik Promocji złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Kwestie odstąpienia od umowy zawartej na odległość uregulowane zostały w regulaminie sklepu internetowego i w zakładce dostępnej pod adresem url: https://mexen.pl/zwroty, z zastrzeżeniem warunków poniższych.

  2. Częściowe lub całkowite odstąpienie przez Uczestnika Promocji od umowy sprzedaży zawartej w ramach Promocji na odległość może powodować utratę Rabatów przyznanych Uczestnikowi Promocji tytułem udziału w Promocji.

  3. Uczestnik Promocji zobowiązany jest do zwrotu wszystkich przyznanych Rabatów lub innych korzyści przyznanych Uczestnikowi Promocji.

  4. W sytuacji, gdy produkty dostarczone w ramach jednej umowy sprzedaży obejmują Produkty promocyjne Organizator nie jest zobowiązany wyrazić zgody na zwrot produktów sprzedanych za pełną cenę (bez jednoczesnego zwrotu pozostałych Produktów zakupionych z Rabatem), albowiem z zasad Promocji wynika, że Klient nie otrzymałby danego Rabatu, gdyby zawarł umowę sprzedaży w innym kształcie.

  5. Powyższe założenia w żaden sposób nie ograniczają prawa Uczestnika promocji do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

  6. Niniejszy rozdział nie dotyczy Przedsiębiorców. Postanowienia dotyczące konsumenta określone w niniejszym rozdziale stosuje się do umów zawartych od tego dnia również do Klientów będących osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tych umów wynika, że nie posiadają ona dla nich charakteru zawodowego. Aby ustalić czy taki klient ma w określonych okolicznościach uprawnienia konsumenckie, należy zweryfikować czy zawarta umowa ma charakter zawodowy na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.

  1. Reklamacje.

  1. Reklamacje dotyczące Promocji można składać na adres mailowy: [email protected] lub adres korespondencyjny „AGRAF” - Kieszkowski Rafał, ul. Strażacka 6, 05-084 Leszno.

  2. Sprzedawca zaleca podanie przez Uczestnika promocji w opisie reklamacji: (i) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji; (ii) żądania Uczestnika związanego z reklamacją; oraz (iii) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim są jedynie zaleceniem i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem przedmiotowego zalecenia.

  3. Reklamacje rozpatrywane będą przez w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.

  4. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Uczestnik Promocji zostanie powiadomiony informacją zwrotną, która zostanie mu przesłana w zależności od wybranej przez Uczestnika Promocji formy złożonej reklamacji, na piśmie lub na adres poczty elektronicznej, z którego została zgłoszona.

  5. Ponadto Konsument posiada poniżej wymienione przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;

b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą;

c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów);

d. Konsument może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi również źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.

  1. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń opisanych w ust. 5 powyżej ma charakter dobrowolny. Postanowienia Regulaminu dotyczące pozasądowych sposób rozpatrywania sporów i dochodzenia roszczeń mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych z nich. Oświadczenie Sprzedawcy o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez Sprzedawcę na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany.

  1. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Przetwarzanie danych osobowych Uczestników odbywa się na zasadach przewidzianych obowiązującym prawem oraz zgodnie z polityką prywatności Organizatora dostępną w okresie obowiązywania Promocji na stronie www.mexen.pl.

  2. Dane osobowe Uczestników podawane są dobrowolnie, ale ich podanie jest niezbędne do umożliwienia dokonania zakupu produktów w ramach Promocji.

  1. Zmiana Regulaminu

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu z ważnej przyczyny, którą stanowi m.in.:

  1. konieczność dostosowania rozwiązań technicznych i informatycznych przy organizacji Promocji, do warunków rynkowych związanych z postępem technicznym i informatycznym.

  2. zmiana istniejących lub wprowadzenie nowych przepisów prawa powszechnie obowiązującego, które mają bezpośredni wpływ na treść Regulaminu.

  3. wydanie decyzji administracyjnej lub orzeczenia sądowego powodującego obowiązek zmiany Regulaminu.

  4. prostowanie oczywistych omyłek pisarskich.

  1. Wprowadzane zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na prawa nabyte przez Uczestników Promocji. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane z jednodniowym wyprzedzeniem. Uczestnicy Promocji nieakceptujący postanowień nowego Regulaminu, mogą zrezygnować z udziału w Promocji.

  1. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 8 listopada 2024 r.

  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego, przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa oraz regulamin Sklepu Internetowego znajdującego się na stronie www.mexen.pl.